Calr Philipp Emanuel BACH - Entre el racionalisme i el sentiment
Conferència de Joan VIVES - 25 de març - 11h. - 13h.
Detall del curs
Día 25-03-2026
Català Activitat | Places Disponibles
Descripció del Curs
Conferència - Música clàssica

Calr Philipp Emanuel BACH
Entre el racionalisme i el sentiment
Dimecres 25 de març – 11h.-13h.
Segon fill compositor de J. S. Bach, Carl Philipp ben aviat es va convertir durant quasi 4 dècades en clavecinista del rei Frederic el gran de Prússia, acabant la seva vida com a director musical d’Hamburg. Visionari i preromàntic va esdevenir un referent inspirador de compositors com Beethoven.

Carl Philipp Emanuel Bach (1714-1788) representa una de les figures més fascinants i crucials a la història de la música occidental, actuant com un pont fonamental entre la grandiositat barroca del seu pare, Johann Sebastian Bach, i l'elegància estructural del classicisme de Haydn i Mozart. 

Conegut en el seu temps com el "Bach de Berlín" o el "Bach d'Hamburg", Bach no va ser només un prolífic compositor i un clavecinista virtuós al servei de Frederic el Gran, sinó un innovador audaç que va desafiar les convencions de la seva època. La seva música, lluny de ser una simple transició, és el llegat d'un compositor que va ser fonamental per al desenvolupament del llenguatge musical clàssic i protorromàntic

Conferenciant
Joan VIVES BELLALTA - Divulgador i expert musical. Músic.

Dimecres, 25 de març de 2026 - 11.00h. a 13.00h.
Preu per persona – 40€
Lloc – Sala TYN CAMPOS
Hotel Mercure Condor BCN  - Via Augusta, 127 *  Cantonada Aribau  - BCN






Contacta amb nosaltres
Estàs interessat en aquest curs o necessites assessorament? Pots contactar amb nosaltres mitjançant aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu.
Missatge enviat correctament
Comprovi les dades del formulari
Imatges